Who We Are???

University Malaya, Kuala Lumpur, Malaysia
Advanced Material Lab is a blog that build by the group of researcher in UNIVERSITY MALAYA as the place to share the knowledges about the activities and latest research outcomes.

Monday, February 27, 2012

New Faces... (^^,)

Assalamualaikum... Entry kali ni ialah untuk memperkenalkan muka baru dalam kumpulan penyelidikan di bawah naungan Prof. Madya Dr. Mohd Rafie bin Johan.. Jadi, mari kita berkenalan dengan mereka... jeng..jeng..jeng.....................:P
Ini Fatihah, beliau menyertai kumpulan penyelidikan ini sejak November 2011. Beliau sedang berusaha untuk menyempurnakan Ijazah Sarjana (Master's Degree) di bawah seliaan Dr. Rafie.. Tajuk projek beliau ialah 'Studies of the Symmetry and Optical Anisotropy in CdSe/ZnSe Quantum Dots Nanomaterials'.
Ini pula Nor Aliya, beliau sedang menyambung pelajaran di peringkat Doktor Falsafah (PhD) di bawah seliaan Dr. Rafie. Sebelum ini beliau telah berjaya menamatkan Ijazah Sarjana di dalam kumpulan penyelidikan ini juga..
Wanita di atas ini ialah Yusliza. Beliau juga sedang menyambung pelajaran di peringkat Doktor Falsafah (PhD) di bawah seliaan Dr. Rafie. Sebelum ini beliau telah berjaya menamatkan Ijazah Sarjana di Universiti Islam Antarabangsa (UIA)..
Seterusnya ialah Hanani. Beliau sedang berusaha untuk menamatkan Ijazah Sarjana (Master's Degree - by course) dan memilih untuk melakukan projek thesis beliau di bawah seliaan Dr. Rafie..
P/S: Tunggu ya kawan2, untuk entry seterusnya kerana kita akan memperkenalkan lagi ahli-ahli baru yang akan menyertai kumpulan penyelidikan kami..dan juga jangan ketinggalan untuk mengetahui siapa yang akan menjadi speaker bagi Program Syarahan Tengahari (Luncheon Talk) untuk bulan hadapan... :)
 
 

No comments:

Post a Comment